Niin minä kun jokin aika sitten tein ja vaihtelin ahkeraan atc-kortteja niin nyt se on jäänyt vähemmälle muutamien uusien harrastuksien ja uusien kavereiden myötä. Eli minun uudet harrastukset ovat Draamakerho, Liiku ja lepää sekä pelikerho. Draamakerhossa me harjoittelemme kaikenlaisia ilmaisutaidollisia juttuja ja teemme näytelmää, viime huhtikuussa esitimme yhdessä bändikerholaisten kanssa näytelmän Kaiken takana on kaappi ja se oli ylöisömenestys. Tänä keväänä esitämme näytelmän Pekka Töpöhänta jota olemme alkaneet nyt työstämään. Eli kun meillä on Bändikerhon kanssa yhteisiä harjoituksia ja ne on tiistaisin aina 19.15-20.30 ja itse Draamakerho on perjantaisin 17-19.15. Sit Liiku ja lepää kerhossa teemme kaikkea kivaa kuten olemme käyneet sauvakävelyllä, pelanneet jalkapalloa, sulkapalloa, viestejä yms. Menemme myös jossakin vaiheessa keilaamaan. Pelikerhossa taas joka toinen sunnuntai pelaamme sählyä ja joka toinen sunnuntai koripalloa. Et sellaisia harrastuksia minulla nyt on tällä hetkellä. Et siinä minun kivoista ja uusimmista harrastuksistani jotain,

Sitten olen yhden ystäväni kautta saanut uusia ystäviä ja ne ovat kaikki eri ikäisiä, tämä ystävä jonka kautta olen saanut uusia ystäviä on 22-vuotias ja hänen kuva löytyy täältä. Hän asuu Kotkassa niin kuin muutkin minun uudet ystäväni joihin olen marraskuussa tutustunut. Yhden minun uuden ystäväni nimi on Niko ja hän on 20-vuotias. Hänen kuva taas löytyy täältä. Sitten kaksi minun ystävääni ovat vanhempaa sorttia, mutta ei ystävyys ikää katso jos tulee ihmisen kanssa toimeen. Kun he ovat mukavia vaikka ovatkin syntynyneet 1958 eli tämä ja 1961tämä. Olen viettänyt paljon aikaa uusien ystävieni kaa, mutta en silti ole vanhojakaan ystäviäni unohtanut. Yhden Haminassa asuvan ystäväni kanssa liikumme paljon yhdessä ja hän on usein minun mukanani. Hänenkin kuva löytyy täältä ja hän on 21-vuotias. Sit olen yhden kaverini poikaystävän kautta saanut myös muutamia ystäviä tässä ihan lähiaikoina ja hekin ovat Kotkasta. Et minulla on aikas paljon ystäviä Kotkan suunnalla. Sit yksi minun hyvä ystäväni asuu Korialla jossa on aina sillon tällön tullut käytyä. Häntä näin viimeksi tässä muutama viikko sitten kun hän oli käymässä Kotkassa. Hänenkin kuva löytyy täältä. Et on mulla ihan kivasti ystäviä. Yksi minun yksi parhaista parhain ystävä on tällä hetkellä Hammaslahdessa ja on siel ainakin toukokuuhun ásti, Ei tulla nyt pitkään aikaan hänen kanssa näkemään, mutta kirjoittelemme usein kirjeitä toisillemme eli joka viikko kirjoitamme ja saamme postia toisiltamme. Jos joku tietää mikä hammaslahdessa on niin sit valasee, miksi hän on siellä. Tässä kuva parhaista parhaimmasta ystävästäni ja voin sano et on hän minulle muutakin kun vain pelkkä ystävä.

Sitten kerron vielä yhden jutun yhdestä Haminalaisesta pojasta jonka kaa meidän piti kauan aikaa sitten tavata, mutta siintä ei koskaan tullut mitään ja sit luulin et hän on unohtan minut kokonaan, mutta sitten kuulin hänestä ja kysyin mitä hänelle kuuluu näin pitkän ajan päästä ja mis hän on piileskelly. Kysyin myös et vieläkö hän haluaa tavata minut ja kyllä haluaa, sanoin et sovitaan sit joku kerta et millon tavataan ja missä. Koska hän on just sellainen poju joka on minun mieleeni ja kiva olis hänet tavata ja tutustua silleen paremmin.

Niin ja käykää myös minun ja bestikseni yhteisessä blogissa.

Koittakaa ystäväiseni pärjäillä!!!