Tälläisen ihana tunnunstuksen otin Kirsi-Marjan blogista

42i252025202520I2520AM2520HERE-1-3.gif?t

Nyt haluan antaa tämän eteenpäin muutamalle ihanalle ihmiselle

Tanjuska = Yksi minun hyvä ystävä vaikka en niin hyvin häntä tunnekkaan, käyn usein blogiaan katsomassa ja lukemassa sekä ihastelemassa hänen tekeleitään. Sä jotenkin olet vaan minulle niin hyvä ystävä, että en unohda sinua koskaan.

Tanja = Yksi minun hyvistä ystävistäni jonkä kanssa vaihdamme aina sillon tällöin kortteja ja käyn aika usein hänen blogiaan lukemassa.

Pirkkeri = Hänellä on aina niin ihania atc-kortteja joita käyn usein ihastelemassa ja vaihdankin usein hänen kanssaan.

Päivi = Hänen kanssaan olen vaihtanut joitakin atc-kortteja, mutta häntä en vielä ihan niin hyvin tunne, blogiaan käyn aina silloin tällöin lukemassa.

Esteri = Hän on myös yksi minun hyvistä ystävistäni jonka kanssa olen vaihtanut atc-kortteja ja hänen blogiaan luen aina silloin tällöin.

Jip = Hän kuuluu kanssa minun hyviin ystäviini atc-korttien, korttien sekä decojen yhteydessä ja hänen blogiaan luen aina kun sinne tulee jotain uutta.

Jaana H = Minun yksi hyvä ystävä jonka kanssa vaihtelen aina silloin tällöin atc-kortteja sekä usein käyn hänen blogiaan katselemassa ja lukemassa.

Kini = Häneen olen vasta muutama kuukausi sitten tutustunut kun hän otti minuun yhteyttä ja hän on yksi minun hyvistä korttivaihtajistani jonka kanssa kirjoittelen ja vaihdan kortteja.

Sinikka = Hänen kanssaan vaihdan myöskin postikortteja aina silloin tällöin ja käyn aina välillä ihastelemassa hänen saamiaan kortteja.

Ehlana = Minun yksi atc-kortivaihto ystävini jonka kanssa olen jo useammankin kerran kortteja vaihtanut

ja on niin monta muutakin hyvää blogia joten jos käyt blogiani lukemassa niin ota mukaan jos haluat!!! Te kaikki ystäväni olette aina minun ajatuksissani!!! Hymy